Nu trillar refuseringsbrev in

Anar att de vill "städa" i köerna innan jul. Har t.o.m fått refuseringsbrev från ett förlag jag inte ens vet vilket det är. (!!)
:)

Mitt nya projekt börjar sakteliga ta form. Jag gillar och förundras. Jobbar sista dagen i morgon innan julledigheten träder in och ger mig skrivtid i drivor. 
Frågan är bara hur kul familjen tycker att jag är om jag ska skriva hela veckan. 

Faktum är att de snabbt brukar vända på dygnet, så jag väljer att gå upp ett par timmar innan de vänt sig första gången. Räknar med att hinna en hel del på det sättet. 

Som jag skrev i förra inlägget så tänkte jag göra en "Ebba" och läsa fler böcker samtidigt. Från två har jag gått till tre. 
Har hittat en lagom tjock ( läs tunn) bok att bära med mig på tåget. De andra får läsas hemma. 

Hur tänker ni fira julen? Hemma vs borta? Hembakat el köpt? Många paket el gåvor till behövande ... Eller både och? Berätta!

Jag ska prova att göra egen sill i morgon. :)

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Trist med refuseringsbreven inför jul. Men det är väl som du säger att de röjer upp i högarna. Trist ändå.

Jul firar jag hemma, med en del hemlagat och annat mindre hemlagat. En blandning. Och barnen får mest julklappar. Själv har jag önskat mig vissa boktitlar och spritt ut infon bland olika personer. I övrigt möjligen nåt att gnaga på medan jag läser.

Svar: Just refuseringsbrev är ju något man väntar sig. Så det känns inte så trist ändå. Jag tänker att rätt tid och rätt förlag dyker upp till slut. :)
Samma här. Mest klappar till barnen.

2013-12-20 kl. 08:44:59

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Emma

Tråkigt med refuseringsbrev:o(
Julen firas hemma i år, försöker hålla ner på klapparna men det blir några ändå. Mest till barnen. Och något till behövande också.

Svar: Refuseringsbrev är en påminnelse om att bättre tider kommer. :)
Jag försökte också att hålla nere julklapparna... Men det gick så där...

2013-12-20 kl. 09:31:49

URL: http://medankaffetkallnar.wordpress.com
Postat av: Fantasy Realm ~ en fantasyblogg

Fick mitt sista refuseringsbrev förra veckan. Inte ett dugg kul :/

Svar: Det är nog bara att vänja sig och aldrig ge upp. :)

2013-12-20 kl. 15:35:10

URL: http://fantasyrealm.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback