Årets första fika ute

Årets första fika ute i solen, tog vi på altanen efter en promenad. Här har vi haft +-0 och solsken idag. Härligt.
 
 
Sen har jag fortsatt att redigera. Sällskap på jobbet har jag, men nu har han ledsnat och somnat mitt i mitt manus. :/
 
 
 
Nu vill jag inte väcka honom. Men om jag ska hinna med mitt mål för dagen så måste jag göra det.
 
Så där ja...
 
Han somnade om igen
 
 
Tyvärr har jag inte hunnit blogga runt idag. Får göra det i morgon. Tanken är att jag ska redigera fram till 20:00. Sen umgås med familjen.
Så, vi "hörs" i morgon. Ska försöka bli klar med mina första 100 sidor innan kvällen är slut. ;)
Hasta manana!

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Haha, vilken tur att han somnade om igen. Vi har också haft kanonväder och varit ute och njutit av det :-)

Svar: Han sover på de konstigaste ställen och helst hela tiden. Har läst att katter sover bort 98% av livet. Tror banne mig det stämmer.

2013-02-24 kl. 22:03:27

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Anneli

Haha, jag känner igen det där med bästa sovplatsen för katten. Mysigt men också lite störande :) Hoppas att det gick bra med redigeringen.

Svar: Det gick jättebra. Mysigt med sällskap är det ju också. ;)

2013-02-24 kl. 23:43:01

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se
Postat av: Mia Skrifver

Jag har tänkt att det måste vara nåt varmt med manus, tidningar och böcker som man läser eftersom de där katterna alltid ska lägga sig mitt på. Och förstås tror de att de är extra välplacerade där. De syns liksom.

Svar: Ja, se mig... här är jag! Precis så. Tänk att de flesta katter är så.

2013-02-25 kl. 07:53:36

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Anonym

Katter vet minsan hur de ska få uppmärksamhet :). Hoppas det gick bra med redigeringen trots herrn på täppan.

Svar: Mmm, han vet precis.

2013-02-25 kl. 12:42:12

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback