Jag gjorde det...

Råkade passera Akademibokhandeln. Jag gick in, massor med folk och reaskyltar överallt. Frågade efter Doktor Kessners hemlighet - den fanns inte.
Så jag köpte två tonårsböcker till ordinarie pris. Inga reafynd här inte.

Tror att "Dagbok för alla mina fans" kommer att gå hem. Den verkar jättekul och den säljer tydligen mycket. Det fanns fler i samma serie. Tyvärr är det mer som en Kalle pocket, så Emil kommer läsa ut den på en kväll.

Ser redan fram emot vår lästimme ikväll.

Snart hemma och då är det dags att fortsätta med redigeringen.

Vad gör ni idag?!


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Jag redigerar jag med.
Vad synd att de inte hade Doktor Kessners hemlighet, men jag såg att de hade den på Elib där man kunde låna den. Din son kanske kan läsa den på din läsplatta?

Svar: Ja, det har du rätt i. Vi kan låna den. Men först får han läsa det som jag köpte idag. :D Tack för tipset!

2013-02-26 kl. 14:37:45

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Dagbok för alla mina fans, har mina ungar och jag älskat. De är ljuvliga! Även om du inte fick det på rea.

Svar: Jag började faktiskt läsa den på tåget hem. Tror Emil kommer gilla den. Han ska få den efter middagen när vi ska ha vår lässtund. ;D

2013-02-26 kl. 16:32:37

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback