Jag har kliiii !!!

Efter 4-5 dagar med Ormsalva har jag lyckats med konststycket att få en allergireaktion.
Eksem på armarna och i ansiktet. Detta gör att jag är rödflammig och knottrig i hela ansiktet. Kliiiiiiar som F.
Kliar lite på armarna och massor i ansiktet.
Hade föredragit tvärtom. Armarna är inte rödflammiga. Ansiktet hettar.
(Nä, jag har inte haft salvan i ansiktet.)

Trodde först att jag ätit något olämpligt, eller att min dotter lekt med min puderpensel ihop med katten. (Gav mig en liknande reaktion gör ett år sedan).

Men eftersom det inte gått över, snarare blivit värre och värre. Började jag misstänka ormen i paradiset.
Googlar fram biverkningar på Ormsalva och vips hade jag svaret.

Synd!! Mycket synd. För salvan är verkligen bra. :/
Inget verkar dämpa mitt kliiiiiii heller. Varken allergitabletter eller någon kylande kräm.

Men något som värmer mitt hjärta är att jag fick ett personligt brev från Viveca Sten idag. Där hon önskade mig lycka till med mitt skrivande. ( på min Fb sida) :D. Det känns stort.


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Tråkig reaktion på salvan, men fint plåster på klien med den personliga hälsningen :-). Du får använda en annan salva nästa gång.

Svar: Ja precis. Tyvärr har jag provat så många olika liniment och den här fungerade bäst. Så är jag allergisk mot den. Sugande som mina barn skulle säga!

2013-02-10 kl. 10:01:58

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Kati

ormsalva? vad har man det till? Allergireaktioner låter inget kul alls, been there.

Svar: En jättebra salva mot värk. ;) Dock tålde jag inte den :(

2013-02-10 kl. 12:41:25

URL: http://katarinapersson.com
Postat av: Anneli

Jag hoppas att kliet snart går över, det kan vara riktigt jobbigt! Vad kul med respons från Viveka Sten, sådant gör en så glad.

Svar: Det har blivit ännu värre, tur att jag inte ska ut idag. Är röd/rosa i hela ansiktet. :( I morgon ska jag på ett möte så jag hoppas det lägger sig tills dess. Ja, det är alltid kul att få härlig respons. :D

2013-02-10 kl. 23:56:48

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback