Jag har sökt

Faktum är att jag har sökt kulturstipendium. Och jag har glömt att skriva om det! :O
Det är nog en månad sen jag skickade in det. Varför då kan man undra. Ja, mitt svar är för att det är kul och för att det skulle vara perfekt att få en extra slant så jag kan ägna mer tid åt mitt skrivande. Framför allt är det kul att se om jag lyckas få det. ;)
Svar kommer i Maj och till dem som lyckas sno åt sig ett stipendium väntar en prisutdelningscermoni i augusti.
 
Med ansökan fick jag skicka in ett arbetsprov. Eftersom jag själv upplever manus två ett snäpp starkare än manus ett, valde jag delar ur manus två. Det är alltid kul och spännande att ha något att se fram emot oavsett hur det faller ut.
Har ni sökt det någongång? Har ni några erfarenheter?
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Nej, jag har aldrig sökt, men det låter ju intressant :-). Ska bli skoj att se hur det går för dig och jag håller som vanligt tummarna :-)

Svar: Tack! Ja, vi får se. Har ingenaning om hur många som brukar söka varje år. Chansen är väl minimal. ;) Men det är ändå kul!

2013-02-04 kl. 17:02:18

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Fia Filur

Spännande! Har aldrig sökt något själv. Hoppas det går vägen!

2013-02-04 kl. 20:44:58

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback