Snopet!

Så här kan det se ut när någon vill ta sig ett glas mjölk hos oss.

Jag laddar för kvälls/nattjobb på Friends Arena. Sverige - Argentina.
Har idag klippt sönder min arbetströja och sytt ihop den igen. Jag är Stl S och min tröja var Stl S unisex, vilket gjorde att jag drunknade i den.
Nu sitter den som en smäck!

Har även varit med dottern på dyslexiutredning vilket gjorde att jag hann redigera en del i väntrummet.
Har packat väskan med redigeringsmaterial till tågresan till och från jobbet.
Undrar hur bra min redigering blir när jag sitter på nattåget hem. :/

Hoppas ni får en skön kväll, skulle ni "råka" kolla på fotbollen ikväll kl 20:00, kan ni ju vinka om ni ser mig. ;)
Det är bara jag och 50.000 till som är där.


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Ah, fotboll! Mycket nöje.

Svar: Tack, det var kul att se.

2013-02-06 kl. 15:07:59

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Lee Destino

Vad duktig du är på att ta med dig manuset överallt! För mig blir det mest när jag sitter hemma. Får nog ta till mig lite av ditt sätt att jobba på :-)

Svar: Jag tycker det är praktiskt att använda "fri tid" till att redigera, det gör också att redigeringsarbetet inte blir så tungt. Utan i små snuttar. Tycker absolut att du ska testa. Jag tycker det fungerar jättebra. :)

2013-02-06 kl. 15:17:49

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback