The day after

 
Idag är ormsalva min bästa vän. Om ni inte har provat den mot värk i musklerna, så gör det. När jag köpte den trodde jag att den skulle "hetta" på huden, men det gör den inte. Men den fungerar verkligen.
 
Jag skulle ju berätta om Bergsmeditationen jag var på. Det var verkligen häftigt. Har ni provat det någongång? Jag har testat allt sånt här, Meditation, Yoga, Qi Gong, Thai chi... you name it.
Men det här var lite utöver det vanliga. Detta gör man i en grupp om fem personer. Alla sitter och blundar. Meditationsledaren styr meditationen genom en berättelse där du själv ser inre bilder av berättelsen.
Efteråt får var och en berätta om sin upplevelse och sina bilder. Varpå vi i gruppen får tolka varandras meditation. Riktigt häftigt!
De häftigaste var hur olika alla hade upplevt och sett berättelsen inom sig. Detta ska jag roa mig med varannan vecka hela våren. :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Har aldrig testat, men det låter onekligen spännande och intressant. Får sätta upp det på listan över saker jag vill göra innan jag dör :-)

2013-02-07 kl. 11:36:15

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback