Annat pyssel

Ser fram emot morgondagen då jag planerar att sitta på min nya stol och skriva.
Den här helgen har gått i rasande fart. Idag har vi haft fika besök och sen har jag suttit i min smyckesverkstad och gjort smycken. Tre ringar och ett armband.
 
 
Och armband.
 
Snart middag och sen ska jag sätta mig och läsa boken jag håller på med. Världens dråpligaste bok. Sju jävligt långa dagar. Jag både gillar och inte gillar den. Mycket märkligt. Jag sträckläser men känner ändå att det är någonting jag stör mig på. Kan inte sätta fingret på det. Kanske kommer jag på det längre fram.
Har ni läst den?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kati

jag har den men har inte läst den ännu. Blev avskräckt av hans andra bok som jag började på men aldrig kom mig för att avsluta, den som alla lovordar men som jag inte tyckte wow'ade mig. Får se om jag tar upp någon av dem igen under året.

Svar: Jag kommer läsa ut den, vi får se vad jag tycker när jag är klar. Men jag kan förstå dig. Den är knepig på något sätt.

2013-01-27 kl. 17:44:14

URL: http://katarinapersson.com
Postat av: Kati

ps. gillar ringen och armbandet :P

Svar: Tack! :D

2013-01-27 kl. 17:44:28

URL: http://katarinapersson.com
Postat av: askemm

Nix, det har jag inte. Vad tyckte du då? (om du läst ut)Fina smycken!

2013-01-27 kl. 19:09:54
Postat av: askemm

Nix,det har jag inte. Vad tyckte du då? (om du läst ut)Fina smycken!

Svar: Nä, jag läser den nu och jag vet inte vad jag ska tycka so far... återkommer när jag läst ut den. ;)Kul att du gillar mina smycken.

2013-01-27 kl. 19:10:56
Postat av: Lee Destino

Jag har hört talas om den, men inte läst. Berätta gärna ditt helhetsintryck sen, för sånt är intressant :-)
Jättefina smycken!

Svar: Tack! :DJa, jag återkommer med rapport.

2013-01-27 kl. 22:35:00

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Anneli

Vilka supercoola smycken! Själv älskar jag hans böcker, men jag kan förstå om man inte gör det. Han blandar det sorgliga och tragiska med humor på ett sätt som tilltalar mig, men det är onekligen annorlunda och säkert inte för alla. Men det är ju det som är det härliga med böcker, vi gillar olika typer av berättelser och sätt att berätta på och därför är det så bra att det finns så mycket att välja på.

Svar: Tack, kul att du gillar mina smycken.:D Alltid kul att höra. Jag gillar också att han blandar det sorgliga med det komiska, men jag upplever den som rörig. Han hoppar så mycket i texten, igår höll jag nästan på att ge upp. Men stundtals tycker jag den är glimrande. Jag ska ge den en chans till. :D

2013-01-28 kl. 01:06:52

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se
Postat av: Mia Skrifver

Coola smycken! Och nä har inte läst och känner mig inte så ivrig om du säger att den inte är riktigt bra. Så väntar på mer diskussion om varför.

Svar: Tack, kul att du gillar mina smycken. :D Nja, jag vet ju inte riktigt vad jag tycker. Den är helt klart annorlunda skriven. Igår när jag läste den funderade jag till och med på att "lägga ner", men den ska få en chans till. Känns rätt rörig om du frågar mig.

2013-01-28 kl. 08:17:55

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Fia Filur

Läckra smycken! Har tänkt läsa den boken, så berätta gärna vad du tyckte sen!

Svar: Tack, kul att du gillar min andra hobby också! ;)Självklart kommer jag med info om boken senare.

2013-01-28 kl. 10:51:26

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback