Dags att hitta en investerare!

Idag stod affärsmöte på agendan. Det gick jättebra och jag fick mycket bra och positiv feedback. Nu har jag lyckas knyta två kunder till mig. Nu är det "bara" det stora jobbet som ska göras. Att hitta en investerare till min idé och sen kan jag sälja in den till mina kunder.
Det är ingen lätt match att gå, men jag ska fixa det. :D
Det är lite som att skriva, tror man tillräckligt på sin idé så gör andra det också.
... dessutom håller man lågan brinnande när intresset finns.
 
 
Inte ett ord har jag skrivit idag på mitt manus. Tänkte faktiskt föreslå en film efter middagen. Idag är det Meja som lagar middag. Det blir LCHF pannkakor... Får se vad de smakar.
 
Har ni sett Hypnotisören?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Grattis!!! Då har du ju kommit en bra bit på väg i alla fall! Jag känner på mig att det här går vägen och som du är inne på. Det är ju lite samma som att skriva en bok :-) Man får helt enkelt inte ge upp.
Jag har ju läst Hypnotisören, men inte sett filmen. Men jag ska göra det. Snart :-)

Svar: Du, jag kunde inte se klart filmen, den kröp under huden på mig. Fy fan. Jag får mardrömmar av sånt där. Hua! Hade jag läst den hade det gått bättre, för då är det min egen fantasi jag ser.

2013-01-29 kl. 19:21:44

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Fia Filur

Åh, vad kul! Riktigt spännande med din idé! Hoppas det går fortsatt bra!

Svar: Tack! Det hoppas jag också. :D

2013-01-29 kl. 20:35:14

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Anneli

Vad kul! Grattis!

Svar: Tack! Det är nu det tunga jobbet börjar och det är sjukt spännande.

2013-01-31 kl. 00:22:49

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback