Gott i gott gott!

Japp, smyckena föll i god jord. Jättekul! :D Hon blev jättenöjd och jag blev nöjd att hon blev det. Win-win helt enkelt.
Hon lämnade lite smarriga saker efter sig när hon gick. Kolla här:
 
 
Ja, det är ju inga bantarbitar, men det är såååå gott och jag är värd det. Eller?
 
Hur som helst, jag har haft en jättebra skrivdag trots att jag inte trodde det skulle bli så mycket skriva med en sjuk dotter hemma. Hon ledsnade snart på att rita, så det blev film. Och då passade jag på att plita ner 2179 ord. Jättenöjd.
I morgon blir det svårare med alla barn hemma, men det ska gå.

Appropå i morgon... då har jag affärsmötet jag pratade om förra veckan. Så håll tummarna då. Det är i morgon kl 16:00 i stan. Blir galet spännande!
 
Eftersom vi hittat det "perfekta upplägget" (finns att läsa om här på bloggen) för familjens rutiner har jag ingen middag att laga, så jag tänkte surfa runt på era bloggar och kolla läget och säga hej. Sen hinner jag nog med ett program jag fått tips om att se innan middagen är färdig, efter middagen blir det nog lite läsning tror jag.
Skön kväll helt enkel.

LCHF vs Choklad.
Om ni frågar mig tycker jag det fungerar alldeles utmärkt. Jag äter enl LCHF och jag äter choklad enl egen bedömning. (en bit om dagen) Och då kan ni gissa att jag har choklad hemma hela våren! :D
Självklart får alla smaka, men barnen gillar mer lösgodis än vuxenchoklad. (otur för mig... NOT! ;).)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Men vilken tur du har med alla dessa chokladbitar!
Och måste bara inflika med anledning av kommentaren du svarade på min kommentar i förra inlägget. Jag gillar också korta kapitel, men ibland är det svårt att hålla dem korta tycker jag. På något märkligt sätt tycker jag det är lättare att hålla korta kapitel när jag skriver spänningsromaner :-)

Svar: Ja, jag märker också att det beror på hur kapitlet är utformat. Är det "skarptläge" så vill man ju skriva kort för att avsluta mitt i späningen. Men är det "icke skarptläge" kan man ju tralla på hur långt som helst. Så jag förstår verkligen hur du tänker. ;). Ja, visst har jag galet tur med god choklad. :P *smaskas*

2013-01-28 kl. 17:56:56

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Precis. Det är enklare också tycker jag att hitta sk cliffhangers i spänningsromaner. Kanske är det därför också.
Ja, jag kan känna ändå hit hur gott det är :-) Får nog köpa lite choklad imorgon tror jag :-)

2013-01-28 kl. 18:49:18

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Anneli

Wow, vad mycket härlig choklad! Det låter som om du har haft en riktigt härlig dag på många sätt. Lycka till med affärsmötet!

Svar: Galet mycket choklad, men jag ska äta den i små doser. ;) Gott som attan. Tack för lyckoönskningar.

2013-01-29 kl. 00:20:47

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se
Postat av: Anne Jonsson

Såklart jag håller tummarna för ditt affärsmöte!! Alla två tummar!! Det kommer säkert att gå bra! Och de därchokladbitarna alltså, de är bara hälsosamma...mörk choklad är hälsosamt, så det så!

Svar: Mörkchoklad äger. :D Tack för att du höll tummarna!

2013-01-29 kl. 08:27:39

URL: http://www.annejons.wordpress.com
Postat av: Fia Filur

OHH, vad mycket choklad :)

Svar: Mmm... gott som tusan! :P

2013-01-29 kl. 20:34:03

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback