Hur kunde jag glömma!

Att ta fram min fina mugg till frukosten i morse? Nu får jag spara den till kvällsteet istället.
Här redigerar jag text idag medan Meja och Emma bakar macarons. Ska bli sjukt spännande att smaka dem sen. De ser galet goda ut.
Fram tills dess umgås jag med mina påhittade vänner.
 
 
Emma är hittills den enda som läst hela mitt första manus och en tredjedel av andra. Det är kul att höra hur hon fascineras, förfasas och funderar på hur det ska gå för mina karaktärer. Hur hon också kommer med tankar om hur hon tror att det ska gå för dem. Vilket är utmärkt att höra, för då kan jag genast ändra riktning så att det inte blir förutsägbart på något sätt! :D
 
Vad gör ni idag? Snart fikar jag på såna här godingar!
(med choklad och hallonfyllning!) SMARRAS! :P
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kati

Vilka mästerbagare, de var ju jättefina och ser verkligen smarriga ut! Härligt!
Själv skriver jag idag. Inget annat.

Svar: Härligt! Ja, de var sååå goda! ;) Lite lyxigt är det med hemmabagare! ;)

2013-01-12 kl. 17:07:24

URL: http://katarinapersson.com
Postat av: Fia Filur

Hoppas de är goda! Idag gör jag inget vettigt alls... Ska försöka ändra på det! :)

Svar: De var hur goda som helst. Verkligen värda att vänta på. :D

2013-01-12 kl. 17:14:43

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: M

Tack de var jättegoda, de bara smälte i munnen

Svar: Ja, visst var det! Supergoda! Tur att vi har massor kvar! ;)

2013-01-12 kl. 18:12:43
Postat av: Lee Destino

Vilken lyx att få äta såna däringar! :-)
Smart att använda din testläsare så, att du byter riktning om hon börjar gissa för rätt. Min testläsare läser oftast när jag skrivit hela manuset (råmanuset) klart. Kanske borde jag ändra taktik där hehe.

Svar: Samtidigt får jag också veta hur hon "önskar" att det ska gå. Det är ju också kul att veta. :) Ja, prova! Hon har under båda manusen läst längsvägen. Du ska veta hur goda de var! Nu ska vi snart krypa upp i soffan och kolla film, dricka te och käka fler godingar! :P

2013-01-12 kl. 20:04:42

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: askemm

Å, vad de ser goda ut! Duktiga tjejer! Jag skriver håglöst på en novell som ska bli klar. Det går sådär, har en dålig skrivdag känner jag.Hoppas på en bättre dag imorgon.

Svar: Klart den blir bättre i morgon och du ska se att när du i morgon läser igenom vad du åstadkommit så är det bättre än det kändes idag. Pepp pepp! :D

2013-01-12 kl. 22:29:14

URL: http://medankaffetkallnar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback