Like a lot!

Kul att det var så många som gillade min Fb-sida igår. Inte mindre än 70 st Likes första dagen. Jag häpnar och fascineras!
Är också mycket glad över att några av er kommenterade. Det är sånt som gör att jag hittar rätt i mitt skrivande och mitt uppläsande.
Nu har jag sovit på saken och jag tänkte att jag ska fortsätta att läsa om Sandra, bara så att ni får ett hum om bokens innehåll utan att avslöja för mycket. Ett ljudklipp i veckan tror jag det blir. ;)
Fick en förfrågan igår om att lägga upp en synopsis där, eftersom jag inte skrivit en så får jag nog ta och göra det. Problemet med manus 2 är att jag inte har skrivit klart det och jag har ingen som helst aning om hur det ska sluta. Får väl skriva en halv synopsis då.
Till mina blogg vänner! Följ mig gärna på Fb-sidan också. Det kommer ligga lite annat där framöver. Sidan heter Jenny J, antingen söker ni på Jenny J i sökrutan. Eller så finnas jag på www.facebook.se/forfattardrommar . Välmött!
 
Vad gör ni en dag som denna? Här snöar det igen till min sons stora förtjusning. Han fyller år i morgon och har önskat sig snögrejer. (kan inte avslöja vad han ska få). Tror att han är den enda just nu som vill ha mer snö.

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Jag har ägnat dagen åt att läsa om fantasy och nu ska jag läsa om Alice i Underlandet, sen ska jag gå på Hobbiten på bio. När jag ägnar mig åt fantasy så blir det heltjockt, åtminstone idag... Kul med din fantasysida och ljudklipp med mera! Har gillat den. :)

Svar: Kul! :D Tack! Hoppas du gillar Hobbit!

2013-01-03 kl. 14:35:38

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Lee Destino

Jag tänkte bråka vidare med mitt omskrivningsmanus. Gör ett sista ryck innan jag ger upp :-)

Svar: Det gör du rätt i! :D

2013-01-03 kl. 14:38:17

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Anne Jonsson

Jag har skidat, redigerat det sista och skickat in manuset till förlag och nu känner jag mig som en urvriden trasa...

Svar: Lägg dig på soffa och kolla en film, det är du värd! Skönt att du fått iväg manuset! Jiiihaa! Håller tummarna!

2013-01-03 kl. 20:25:20

URL: http://www.annejons.wordpress.com
Postat av: askemm

Fin sida! Jag har gillat:o)

Svar: Tack, snällt!. Lyssnade du på ljudklippet också? Jag tar tacksamt emot kommentarer på det.

2013-01-03 kl. 20:57:01

URL: http://medankaffetkallnar.wordpress.com
Postat av: askemm

Jag lyssnade inte pga stök med barn här! Ska göra det imorgon och återkommer. Ser fram emot det.

Svar: Åh, Kul! Väntar med spänning!

2013-01-03 kl. 22:17:16

URL: http://medankaffetkallnar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback