2/1

Nu lägger jag del 1/1 åt sidan och fördjupar mig i del 2/1. Tänker skriva ut del 1/1 och ta med på semestern. 
Hela morgonen har jag jobbat med 2/1 och det är kul. Ska ha alla "bra att tänka på" i huvudet under hela tiden. Ibland glömmer jag bort mig och försvinner in i texten, då får jag backa bandet och dubbelkolla efteråt. 
 
Tänkte jobba förmiddag och sen dra till stranden om barnen vill. 
 
Om tre dagar hämtar vi kattungen. :D Har inhandlat kattmat, kattlåda, transportbur, halsband och diverse bra att ha saker. Skulle gärna hämta honom redan idag, men jag ska iväg i morgon och vill vara hemma med honom när han väl kommer. * Längtar *

Kommentarer
Postat av: kati

Åhh, längtan efter en kattunge är lätt att förstå. Vad är det för bok du läser? Och som svar på en tidigare fråga: jag har inte läst kvinnorna i sjön än. Var den bra?

Svar: Det är just den. Kvinnorna i sjön. Förvirrande i början, men det beror på att huvudpersonen är mycket förvirrad. Tar sig efter halva, men jag har ännu inte fått något riktigt grepp om boken. Bara att jag vill läsa ut den nu.;)

2013-07-16 kl. 07:35:14

URL: http://www.katarinapersson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback