Bland tårtor och paket

Emil fyller 14 år och vi ska baka tårtor. Vi tjuvstartade att fira honom redan igår. Som alla sommarbarn vet är det lite tråkigt att ALLA kompisar och släktingar är på resande fot när födelsedagen infaller.

Emil har bestämt att familjen ska åka på laserdome ikväll. :)
Innan dess ska vi ha några gäster i alla fall.

Själv fick jag ett fint paket igår. Som tack för att jag varit kattvakt.
Vad paketet innehåller får ni reda på senare. Jag kan säga att det doftar ljuvligt.

Oliver vill inte att Curry ska känna sig bortvald och utbytt. Så han gosar med båda samtidigt.

Har jag sagt att jag börjat läsa en ny bok? Sanningen - Riikka Pulkkinen.
Någon som läst den?


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Gulligt kattgosande.
Och nej har inte hunnit läsa Pulkkinen än. Men du får säga om den är nåt sen.

Svar: Självklart ska jag göra det. :D Boken drar i mig redan nu i början, så det bådar gott.

2013-07-19 kl. 21:52:19

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback