Det gäller att prioritera

Idag har vi + 26 gr här och nästan vindstilla. Jag stod i sovrummet och läste av packlistan, när jag insåg att packningen faktiskt kan vänta ett par timmar. Måste hinna njuta av sommarens hittills varmaste dag.

Ska placera mig i hängstolen och njuta av skuggan och boken jag läser.
Hann aldrig damma av hojen igår, men idag cyklade jag 1 mil. Jätteskönt!

I natt ska vi ut på böljan den blå. :) Perfekt väder.

Finns risk för spridda skurar på bloggen framöver, dit vi ska är det sällan bra täckning. Men jag gör så gott jag kan. :)
Ni finns i mina tankar och jag tittar in så fort tillfälle ges.

Fia, här är mina två nya nagellack.

Må gott!


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Spridda skurar på bloggen. Låter ju vått.
Ha det skönt på böljan även utan täckning.

Svar: Spridda skurar var det ja, nu har vi ihållande regn i två dagar om man ska tro Smiiiiii. Gör mig inget, har en bra bok som väntar och ett manus.

2013-07-26 kl. 15:23:15

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Fia Filur

Åh, läckra! Jag tänkte häromdagen att jag var sugen på ett grönt lack! Kanske får bli det till hösten. Ha en skön semester!

Svar: Jag målade med samma röda en gång till, kunde inte motstå det. Jag älskar den färgen. Men du, färgen var lite jobbig att ta bort.

2013-07-26 kl. 20:23:59

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Anneli

Hoppas att du får det riktigt härligt med massor av sol och bad!

Svar: Tack! Det tror jag. Hur som helst är det mysigt att vara på landet, med eller utan sol. Hittills har jag badat varje dag. :D

2013-07-27 kl. 00:33:59

URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se/
Postat av: Fia Filur

Jag har också upptäckt det, att det sitter fast väldigt bra, man får gnugga ordentligt för att få bort det. Den röda är verkligen läcker! Men jag gillar även den korall och den turkos. Känns som varje ny färg jag provar blir min nya favorit :)

2013-07-28 kl. 23:17:35

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback