FK

För kännedom:
JULA har bra läslampor till er som inte får ha lampan tänd när er sambo ska sova. ;)
De kostar typ ingenting. Under 50:- Märket är Kayoba. Dessutom är spridningen på ljuset betydligt bättre än på många designlampor som man köper dyrt i bokhandeln. 
 
Bild på playan önskades och här kommer den. Själva stranden beskärde jag bort, då det blev så mycket sandstrand att jag fick grus i ögonen.
 
Idag ska jag roa mig med att gå igenom alla meningar som börjar med Hon... Och idag har jag tur, för SMHI (utläses smmmiiiii enl min son) hade rätt, det regnar. Perfekt dag för `hon´. ;)
 
Ska också ta någon rast framöver och läsa, boken jag håller på med är på väg in under min hud och jag anar att jag inte kommer glömma den i första taget. :S Scary!
 
Bör väl tillägga att bilden är tagen med min mobilkamera, så ljuset är bättre än vad det ser ut att vara. 
 
En lampa man klämmer fast på boken och den är dessutom viktlös... nästan i alla fall.
 
Delar av Nicksta
 
Oj, vad himlen ser grå ut, det var den inte. Detta är också med mobilkameran, i motljus. Mina barn hoppar från hopptornen (dock inte på bilden). 7:an och 10:an. Något jag aldrig skulle göra.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback