Lat lördag

Jag gillar kombinationen av orden "Lat lördag". Nu blir nog inte lördagen så lat, men visst låter det härligt. Eftersom vi inte har några direkta planer idag, så tänkte jag pilla med manuset.
Barnen vill åka till sjön, men hallå... Vi har köpt en stor pool. Håll till godo! 
De har dessutom badat i havet varje dag i tre veckor längs gotlandskust. Så, nä. Nu får poolen duga i några dagar.
 
Så, nu ska jag blogga runt lite på era sidor och sen ska jag stoppa näsan i arbetet. 
Vad gör ni idag? Har ni lat lördag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Intressant. Mina barn föredrar också simma i havet. Inte för att vi har nån pool på gården precis. Men det finns några officiella pooler i närheten, men de vill inte.

Svar: När jag var liten gillade jag och mina kompisar pool mer, för det var inte lika vanligt då. :D Tiderna förändras. ;)

2013-07-08 kl. 10:24:46

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Fia Filur

Har haft en lat helg. Mest bara sovit ikapp mig och sen skrivit loss på kvällarna. Nu har vi semester och vädret är underbart så får se vad som hittas på i veckan.

Svar: Låter som en skön plan "vi får se". Gillar att inte vara uppbokad på semestern, utan att ta dagen som den kommer.

2013-07-08 kl. 11:57:05

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback