Mingel och presenter

Idag minglar jag runt bland mina barn. Pratar om veckorna som gått och delar ut (och får!) presenter.
"Saknar er presenter."

Jag fick den här byxdressen, en fin stenen och ett hubba bubba. På baksidan av stenen har Meja skrivit ett långt brev. ;)
Fint minne av den här sommaren.

Öppnade datorn för tre timmar sedan och tänkte jobba undan lite, men får inte tummen ur. Så jag minglar vidare och lägger alla "att göra" på en hylla så länge. Så vitt jag vet går det inte upp i rök, utan ligger snällt kvar och väntar på mig.

Vad gör ni idag och är det någon av er som vet var solen är?

Skräcken i min blick beror på att Emils finger var på väg att punktera bubblan!


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Ha ha. Gillar skräcken i blicken. Mycket övertygande. Man vill verkligen inte ha nubba bubba över hela ansiktet.

Svar: Visst är den. Det var äkta rädsla ;)

2013-07-06 kl. 10:28:27

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback