Multitasking

Alla som skriver vet att det blir mycket stillasittande, speciellt vid egna eller andras deadlines.

Därför kör jag multitasking idag. Tar med mig utskrivna delar av mitt manus och en penna på lång promenad. Kommer inte sluta promenera förrän jag gått igenom hela bunten.

Sen är jag åter välkommen hem och kan sätta mig och rätta in manuset i Word.

Beträffande bilderna på huset så känns det som jag behöver förklara lite. Jag hade någon gång nämnt att vi hade 12 rum och kök när vi flyttade in. Vi har tagit ner två väggar så nu är det 10 rum och kök.
Så på begäran kom bilder på det 'stora' huset. ;)

Ha en härlig dag.


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

10 rum är visserligen färre än 12, men det låter helt fantastiskt med så pass mycket svängrum. Man kan vara ifred och tappa bort varann. Det kan man inte i min minimala lägenhet.

Svar: Det kan man verkligen. Tappa bort varandra alltså, är man dessutom på mitten våningen så är det jättesvårt att veta om någon är uppe eller nere om man ropar. Vi har ett stort hobbyrum i källaren på 30 kvm2, där skulle man kunna ha långbord och skrivträffar. ;)

2013-07-01 kl. 10:04:44

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Kati

Oj, promenera och redigera samtidigt? imponerande! Gå inte längs vattnet bara.....

Svar: Ha ha ha. Nä, då. Det gick jättebra. 8 km tog det. Nu ska jag sitta här och lägga in ändringarna i word. :D

2013-07-01 kl. 12:32:42

URL: http://katarinapersson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback