Blixtar och dunder - magiska under

Idag har det mullrat och bullrat över vårt samhälle hela dagen. Perfekt för mig som ändå tänkte gå upp i min grotta och jobba med manus ett. Vilket jag har gjort. Jag har skrivit om början helt och hållet.
Framåt eftermiddagen klarnade det upp en aning vilket var en faslig tur eftersom vi skulle ha säsongsavslutning på Tungelsta Skatemates. Här är några av medlemmarna.
Otroligt nog tittade solen fram och vi fick en härlig avslutning med grillat och coola trix.
Funderar på att döpa om Max till "Max Wax flyes" (läses på engelska) ha ha ha!
 
Nu efter en heldag i texten och skateboardens värld tar jag igen mig med en rykande kopp te. Fick jättefint te av min underbara granne Jessica. Läs på teförpackningen och begrunda.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så bra att det var smarrigt. Kram på Dig :)

Svar: Jättegott! Lyckan sparar jag till någon vinkväll på altanen! ;)

2013-06-10 kl. 22:40:53

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback