Häfta aldrig ett manus

I alla fall inte om ni gillar att jobba som jag. I väntrum, på tåg och lite överallt. Manuset i sin helhet väger 1,5 kg.

Idag ska jag hänga omkring och vill därför ta med mig manuset för redigering. Men vill jag släpa på 1,5kg?
Nä, det vill jag inte.

Därför måste jag nu klippa sönder det :/.
Det känns inte alls bra, men så får det bli.
Jag tar med mig 50 urklipp. Det borde räcka för att fylla ut mina tidshål.

Idag är det tyst här hemma. Oliver och Meja åkte till Gotland igår och jag vet vad det innebär. Retstickan Emil kommer göra mitt liv outhärdligt.
Men... Hämnden är ljuv! He he. ;)


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Nä inte bra och häfta ihop. För jag brukar också släpa omkring på valda delar av pappershögen.

Svar: Man lär sig av misstagen :D

2013-06-13 kl. 13:29:24

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Anna Keiler

Oj! Hur många sidor är ditt manus på om det väger 1,5 kg? Kanske mitt också för förresten, jag har inte vägt det!

Svar: Förmodligen väger ditt manus där omkring. En tjock bunt A4 väger mer än vad man tror. :D

2013-06-17 kl. 22:09:45

URL: http://annakeiler.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback