I love rock'n'roll

Idag har vi skolavslutning här, så skrivandet får pausa. Vad har rock'n'roll med det här att göra? Det återkommer jag till. Kolla in himlen - bättre väder kunde vi inte fått.
Mina fina skor fick följa med mig idag. Det gick bra trots 2 km enkel. Bara några små skavsår. Någon gång måste ju bli den första. ;)
Den här snyggingen som är min snart 14-åriga son, sa en rolig sak till mig igår. Jag brukar alltid gå armkrok med honom. Och när vi var i Centrum igår ville han inte det. Armen slingrade sig som en hal ål när jag försökte få fatt den. Då sa han:
- Mamma, vi kan inte gå armkrok här. Du ser ut som en 15-åring så folk kan tro att vi är ihop.
- Men vad då? Alla mina rynkor då? Vittnar inte det om att jag är din mamma?
Till saken hör att han vuxit om mig med två centimeter. Ja, det var ju inte så svårt med tanke på att jag är kort. Men kul var det i alla fall.
Här är mina fina Oliver, Emil och Meja.
Angående "I love rock'n'roll" så berättade musikläraren idag att de gjort en musikvideo på skolan. Kolla in den här! De är grymt duktiga! http://www.youtube.com/watch?v=c10TXMik2T4
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Men det måste ju vara finaste komplimangen! :)

Svar: Ja, klart man blir glad. :D

2013-06-12 kl. 17:37:11

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Kati

hahahaha! Vilken komplimang. Speciellt när det kommer från ens egna barn, kan jag tänka mig. man får ju lätt för sig att vi alltid ser "gamla" ut för dem.

Svar: Ja precis, han kunde lika gärna sagt att jag såg ut som sjutton. ;)

2013-06-12 kl. 17:52:15

URL: http://katarinapersson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback