It tastes like heaven, burns like hell, what happens next is up to you!

Jag skrev igår att jag skulle jobba i tre timmar innan festen, det gjorde jag och de tre timmarna kändes som 30 min. Jag var helt uppslukad och som tur var hade jag ställt äggklockan, så jag hann snygga till mig.
Festen var jättekul. Som alltid när man är på fest hos "Bjersans" så är det lekar/tävlingar, glada skratt och massor av mat. Vi hade otrolig tur med vädret också. Christer var `kocken´, han stod ute i trädgården och wokade. Maten var så galet god. Jag brukar inte `backa´, men igår åt jag två tallrikar. (ha ha ha.. nä jag åt maten på tallriken)
Efterrätten var ett bord fullt av dessa ljuva frukter och choklad muffins.
Nicklas `Bjersan´ firade sin 40-års dag. Det här paketet skulle han egentligen öppna med skruvdragare, men han öppnade det med motorsåg till folkets glada jubel. :D Galet roligt. Han är störtskön. (Finns klipp på youtube)
Det här är mitt finger, kolla in storleken på hallonet (alla hallon var supermega). Kvällen blev sen och runt 3-tiden cyklade vi hem. När vi bäddat ner oss öppnade sig himlen, så vi hade otrolig tur med vädret.
Idag blev det lång sovmorgon och nu ska jag äta frukost och jobba med mitt manus resten av dagen.
Tack Bjersans för en helt suveränt rolig kväll. Och som du sa Nicklas, vi måste ses oftare. Tack till kocken för den goda maten, till discjockeyn för den sköna musiken och till barkillen som bjöd på och lärde sig massor av nya goda drinkar igår. ;)
Skulle gärna plocka ihop en frukosttallrik av det här. Men jag får nöja mig med en kopp te och en macka idag. 
Apropå rubriken så var det en Whisky-likör jag drack igår som hade den texten på baksidan. Den var ljuvligt god. (dricker inte whisky annars) Namnet på den är Fireball med smak av kanel och ingefära. (luktar som jul-te)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Vilken läcker frukt/bär-bild! :)

Svar: Ja, och gissa om det var gott! ;)

2013-06-16 kl. 17:00:10

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback