Shopping på hög nivå

Idag hade jag två måsten inbokade. Tandläkaren med sonen och idrottskliniken norr om stan. Däremellan tid att slå ihjäl.
Jag tipsade Stefan om detta som var i behov av en garderobsuppdatering.
Han tog mig på orden och bad mig shoppa loss.

När jag kom hem fick han tre skjortor, två t-shirts, ett par snyggshorts och en hoddie. Allt passade och han blev glad.
För besväret fick jag köpa något fint till mig själv, det blev ett par supersnygga G-star Raw jeans. :D

Nu är han på D Mode konsert i Globen.
Jag ska grotta ner mig i mitt manus, gosa med kattungar och läsa.

Vad gör ni ikväll ? Har ni inte analyserat bilderna i förra inlägget, så gör gärna det. :)


Kommentarer
Postat av: Kati

Gosa med kattungar?? Hur många har du skaffat? :)) Kan jag komma hem till dig och gosa med dem jag med?? :)

Svar: Jag gosar hos en vän. Om du vill köpa så hojta till. Hon har 9 st helt underbara. Hon lägger ut annons på söndag. Jag kan visa bilder i morgon. Jag ska ha en av dem. :D

2013-06-27 kl. 18:46:09

URL: http://katarinapersson.com
Postat av: Mia Skrifver

Idag har jag skrivit, gjort lite brödjobb, handlat mat, sytt lite och nu tänker jag sätta mig och läsa. Och överväga ifall jag ska gå och köpa bekväma skor imorrn.

Svar: Låter som du har hunnit massor. :D Klart du ska köpa bekväma skor. Här har det börjat rean på ecco. Bästa skorna om du frågar mig. ;)

2013-06-27 kl. 20:28:49

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback