Skördat och klart

Fix och trix i trädgården resulterade i nässelsoppa ( plockade ur rabatten). Soppan var jättegod. Har aldrig ätit nässelsoppa tidigare.
Nu avkoppling med de sista 70 sidorna i Solviken.

Sen ska jag åter sätta mig med följebrevet. Har renskrivit omskrivningen. ;)
Men jag har fortfarande lite att fila på.
Här i Sthlm är det medelhavsvärme. Helt underbart klibbigt och varmt.
Solviken har smällkall vinter så det känns extra skönt att svettas.

Vad gör ni dag? Firar ni nationaldagen?
Jag har firat med att tvätta 6 maskiner och klippt buskar ;)


Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Jag vill också äta nässelsoppa, har aldrig gjort det. Vad smakar det?

Svar: Oj, supersvårt. Det är jättegott i alla fall. Tog ca 15 min att göra, så snabbt gick det också. Kan inte säga vad det smakar. Men jag hade i vitpeppar, vitlök, dragon, muskot, gul lök, purjo och en burk creme f. Testa! :D

2013-06-06 kl. 21:15:54

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback