Bergsmeditation

Idag står meditation på schemat. Ska bli kul och skönt.
 
Min läsplatta dog igår :/. Har ringt till Adlibris support, vi får se om de kan hjälpa till att få igång den. Den har liksom låst sig. Så nu kan jag inte läsa. (eller visst... böcker i vanlig form)
Vill inte behöva skicka in den igen.
 
Tror att jag kan berätta en paranormal grej ikväll. Har för mig att det var idag jag skulle få svar. Återkommer. Titta in senare, tror det kan bli spännande läsning. :)
 
Har precis kommit på en bra idé. Mitt Bokmanus tre60* ska jag nog göra till en novell istället. :D Noveller är ju på väg upp och eftersom den storyn vänder sig till ungdomar, så är ju formatet novell perfekt. Oftast vill de ju inte läsa tjocka böcker. :) Den ska vara lätt tillgänglig och det bästa är att jag kan göra den nu medan mina testläsare läser manus två. Att jag inte tänkt på det tidigare!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Inte kul med läsplattan :( Hoppas du kan återuppliva den! Kul med novell, tycker verkligen det är i ropet nu.

Svar: Jo, vi har lyckats sparka igång den. Tråkigt nog kommer man inte kunna "lita" på den framöver. Om du har möjlighet så kolla på "Efter tio" i morgon onsdag (du kan även kolla på play sen) Just i morgon kommer de prata om novellernas framfart just nu. :D

2013-03-05 kl. 20:27:17

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: m

Vad är fordralen till? Det ser ut att vara mitt av färgen att dömma. Har läst 182 sidor. Ja ungdomsböcker växer ju inte på trän enl bokhandeln, det är en bra idé.

Svar: Fodralet är vinrött (ser ceriserosa ut på bilden) det är till min läsplatta. Oj, vad långt du kommit. :D

2013-03-05 kl. 21:19:21

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback