Det var många som läste mitt inlägg igår.

Och det är jag mycket glad för. Jag tror att det kan hjälpa många.
Bara en sån sak som att få det förklarat vad kärlkramp egentligen beror på. Att blodkärlen i kroppen är uttorkade och att de då drar ihop sig. Att man bara genom att utöka sitt vattenintag minskar risken för kärlkramp.

Idag ska jag äntligen till frissan och trolla bort alla mina medelåldershårstrån. ;)

Idag har jag pratat med lektören. Hon kommer att läsa mitt manus. Får tillbaka det efter påsk. Gissa om jag måste sysselsätta mig så jag får tiden att gå. Galet spännande. Hon var hur trevlig som helst och det klickade verkligen.

Visste ni att man kan få en charter för drygt 20 kr. Kolla här!




Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Åååh vad spännande med lektören och jag förstår om du längtar ihjäl dig tills dess :-).
Lycka till hos hårfrisörskan också och visa gärna en bild sen :-).

Svar: Det blir ingen "före" bild iallafall... ;). Vi får se! Ska bli skönt. Jag älskar att gå till frissan och bli ompysslad.

2013-03-15 kl. 13:15:48

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback