Fifty shades of gray - gone baby gone

Så där ja! Inga gråa hår längre. Har inte stylat om mig på något sätt, bara slingat utväxten.
Min frissa har alltid en förmåga att föna ut mina lockar, vet inte varför men det spelar ingen roll.
Jag ville bara bli fri från alla gråa nyanser. :)
De stora solglasögon är Stefans, jag glömde mina hemma och solen stod mitt i ögonen när jag skulle hem.

Det blev bio ikväll. Barnen är på disco. Vi såg The Impossible. ( tsunami filmen). Oerhört sorglig. Förlorade min barndomsbästis då.
Filmen är verkligen sevärd. Jättebra filmad, den känns väldigt trovärdig. Den bygger på en sann historia.
Många tårar blev det. :.(

Jag har en bra känsla i magen ang lektören. Känns som jag går på moln... Tänk om hon sågar mitt manus totalt :O. Ja, vi får se. Återkommer när jag fått svar strax efter påsk.

På begäran kommer bild.


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Men du, det blev ju hur bra som helst!!!
Har inte sett den filmen, men tack för tipset. Vad hemskt att du förlorade din barndomskamrat, kan nog inte ens föreställa mig hur det känns.
Lektören kommer inte att såga ditt manus. Det är något jag är helt säker på :-) Kram och pepp till dig!

Svar: Tack! Ja, usch. Det var en jobbig period. Hua. Jag hoppas att du har rätt ang lektören. :D Tackelitacktack!

2013-03-15 kl. 22:14:10

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Har funderat att se den filmen. Blir väl ännu jobbigare om man förlorat nån, hemskt att förlora en barndomskompis. Kram!

Svar: Det ska du verkligen se. Tror alla borde se den. Mina barn får dock vänta ett par år.

2013-03-16 kl. 15:47:38

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Anneli

Snyggt! Jag är säker på att det kommer att gå toppenbra med lektören, de sågar inte, de hjälper :)

Svar: Tack. Ja det har du rätt i, har inte ens tänkt så. Men det är klart du har rätt lektörer hjälper en framåt. :)

2013-03-17 kl. 02:13:09

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback