Frukost på sängen

Idag vaknade jag med frukost på sängen. :)
Det är en alldeles vanlig måndag. Det enda som skiljer den här måndagen från andra är att min dotter är sjuk. Halsont. Då passade hon på att väcka mig med frukost på sängen. Mycket trevligt. Hon hade dessutom med sig sin frukost in till mig, så vi satt i sängen och pratade.
Igår kom hon in och väckte mig med sin iPad. Hon har en talsyntes i den, så hon hade skrivit in vad paddan skulle säga till mig. Den sa "Godmorgon söta älskade mamma".
Hon är så gullig Meja. <3
(låter som jag sover bort halva dagarna, men så är det inte. Hon är bara uppe väldigt tidigt)
 
 
Nu ska jag sätta mig och redigera efter testläsare nummer två:s åsikter. Ska bli spännande.
 
Sen bär det iväg på bio med min kompis. :D
 
Måste erkänna att jag inte vet vilken genre den här filmen bygger på. Men det visar sig. Innehållet tror jag i alla fall kommer att tilltala mig. Mer om det senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Vad gulligt! Mer frukost på sängen och talande ipads!

Svar: Eller hur. Små saker som betyder mycket.

2013-03-18 kl. 13:05:55

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Fia Filur

Men vad mysigt!!

Svar: Jättemysigt, det är sånt du kan se fram emot.

2013-03-18 kl. 19:37:52

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback