Går in min påskpresent

Fick ett par snygga sommarskor i påskpresent.
Idag går jag in dem. Faktum är att det är så varmt på vår baksida, när man sitter i lä. Så att jag till och med kan få lite färg på mina bleka vinterfötter.
Nice!
Om ni minns mitt fina nagellack Depend 122, så matchar det skorna perfekt!

Som jag förutspådde kom inga tavlor upp på väggen igår.
Nu gör vi ett nytt försök.
Alla tavlor ligger på köksbordet för jag har limmat fast ett snöre på baksidan för upphängning. Frågan är om limmet håller.
Det lär vi bli varse. :)

Vad gör ni idag?!


Kommentarer
Postat av: Carola

Wow vilka snygga skor!!! Jag beundrar alla som orkar gå i högklackat. 5 cm högst är vad jag klarar av. Känner mig som en tant :D.

Svar: Tack! Visst är de fina. Jag är van vid höga klackar. Jag behöver några extra centimeter över marken. ;)

2013-03-31 kl. 13:37:59

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Säger som Carola, imponerande med folk som går i klack. Själv ser jag ut som en kalv som just håller på att resa mig. Men snygga skor!

Svar: Som jag skrev till Carola, jag behöver några extra centimeter över marken, så jag har gått i klackskor så länge jag kan minnas. :) Visst är de fina!

2013-03-31 kl. 14:02:01

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback