Nu så

Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta det här, men jag kan börja med att förklara hur det går till.
 
Det här har ingenting med andlighet att göra utan det är en avläsning av mina energier. Flum flum, jag vet men jag gillar sånt.
 
Så vad kom hon fram till nu då, hon som läste av mig. Jag kan säga redan nu att ca 40% stämmer. Fördelen är att en annan tjej också ska läsa av mig. Det blir kul att jämföra dessa.
 
Jag börjar med det som INTE stämmer:
 
* Att jag var duktig i skolan och att jag pluggade vidare och tog examen
* Att jag klär mig i milda färger
* Att jag inte litar mina instinkter
* Att jag gillar bondromantik på landet (inredningsmässigt)
* Att jag har ett stilfullt hem
* Att jag inte är särskilt pratig
 
Nu till saker som stämmer:
* Att jag har en koppling till Västkusten (Stefan är från Gbg, båda våra grabbar är födda där)
* Att jag är nöjd med livet men att det finns något som skulle kunna vara bättre (Ett bättre jobb)
* Att jag är en glad person utåt men att det är något som tynger mig vilket gör att jag inte är riktigt lika glad längre.(min sjukdom gör mig "nere")
* Att jag har en lyckoamulett i handen när jag tänker på vissa saker
* Att jag har införskaffat mig saker som underlättar i vardagen (massagestolen som hjälper mig mot värken)
* Att jag inte tycker om vardagsmatlagning (I hate!!), men att jag gillar att planera och laga finmiddag efter recept.
 
Jo, jag vet att det ser ut som att 50% stämde, men jag har inte med allt. Bara det viktigaste. ;)
 
Fick idag även en inbjudan till att prova Andlig Healing, det ska jag verkligen göra. Spännande. Mer om det när jag varit där. Även detta är en person som utbildar sig, vilket gör att jag sen får göra en utvärdering på resultatet.
Vilket jag har gjort idag på dagens resultat.
Jag är nöjd, kul grej. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Gillar skarpt! Och har du tänkt på att en del av det som inte stämde kan komma att stämma längre fram, eftersom vi utvecklas hela tiden :-)

Svar: Så kan det vara. Vi får se vad som händer fram. :) Kul är det i alla fall.

2013-03-19 kl. 22:02:59

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Fia Filur

Ah, vad spännande! Tycker sånt här är väldigt intressant :)

Svar: Visst är det. :D

2013-03-19 kl. 22:14:58

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Anneli

Jag tycker också att sådant är spännande, själv kollar jag mycket på horoskop. Intressanta saker om dig.

Svar: Visst är det spännande. Ska bli grymt spännande att se vad den andra kvinnan får ut för något. :)

2013-03-20 kl. 00:03:40

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se
Postat av: Mia Skrifver

Det där som inte stämde, som Lee säger, det kanske börjar stämma senare. Fast jag tycker inte att du ska klä dig i milda färger eller fixa hemmet eller vad allt bara för att det inte stämde. Ska bli kul att höra hur den andra får ihop det. Och det där med vardagsmatlagning, uff.

Svar: Nä absolut inte, här ändras ingenting. :)

2013-03-20 kl. 07:52:13

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback