Paranormal

Jag skulle berätta om en paranormal grej ikväll, men tyvärr får jag vänta två veckor till. (TVÅ VECKOR!!!)
 
Men jag kan i alla fall berätta lite. Jag har en vän som utbildar sig inom detta. Hon samlade in personliga ägodelar från personer som hon lämnar till en kollega. Kollegan i sin tur samlar in personliga saker från andra människor som hon får.
Genom att känna på dessa saker får de sen berätta om personen som äger saken. Allt som kommer fram, skrivs ner och lämnas ut till oss som lämnat in prylar. Rörigt?
Alltså...
Via min pryl, ska de kunna berätta om mig som person. Jag kommer få ett papper (om två veckor) på vad de kommit fram till. Sen ska jag skriva en utvärdering på vad som stämde och inte.
Det ska bli sjukt spännande att se om något stämmer. De vet inte någonting om mig, inte ens om jag är kvinna eller man.
Ni kanske har sett något program med Terry Evens (han som driver ut andar ur hus, som har ett öga som ser lite konstigt ut) Det är han som är läraren där min vän utbildar sig.
Har idag fått veta att hon som kommer att berätta om min pryl är superduktig. Så jag vill ha svaret ... typ nu!
 
En annan sak, till er som gillar novellformen. I morgon på Efter tio kommer de prata om novellernas framfart i Sverige just nu. Jag kommer sitta bänkad. :D
Novellerna är fint förpackade som tunna pocketböcker. Det är sånt format som jag tänker mig till tre60*.
Efter programmet ska jag sätta mig och jobba med det.
 
Till Carola, här är den.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Låter intressant! Du får berätta hur mycket som stämde så fort du fått svar :-)

Svar: Visst gör det. Självklart ska jag berätta ALLT! :D

2013-03-06 kl. 10:33:03

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jaaaa :))) tack för tipset! Behöver lite inspiration för att komma igång med smyckeriet.

Svar: Varsågod! :D

2013-03-06 kl. 11:07:42
Postat av: Mia Skrifver

Den där har jag bläddrat i. Hör ihop med nåt i min bok. ;)

Svar: Oj, låter spännande. :D Jag lär bli varse när jag läser den sen.

2013-03-06 kl. 14:40:13

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Fia Filur

Åh, vad spännande! Sånt är jättekul tycker jag. :)

2013-03-06 kl. 22:26:34

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback