Ytterligheter

Idag rör jag mig mellan ytterligheter.
 
Har precis kommit hem från tandläkaren, not so funny. Men som alla vet är det ett nödvändigt ont och om man tänker efter så slipper man få onödigt ont, om man går tillräckligt regelbundet. ;)
 
Idag ska jag på andlig healing...
Vad nu detta innebär. :S
Jag har absolut ingen aning men det ska bli spännande. Är det någon av er som har erfarenhet av det? Berätta gärna för jag vet som sagt absolute nothing.
 
Visst, jag håller med om att jag är seeg att svara på era inlägg, men det beror på att Blogg.se fortfarande inte har fixat så man kan svara direkt från appen. När jag är ute och rör på mig kollar jag bloggen och läser era kommentarer men det är först när jag kommer hem och har tillgång till min dator som jag kan svara. Dumt, dumt, dumt. Jag vill alltid svara på en gång. Men jag tjatar vidare på blogg.se att fixa det tillägget i deras app.
 
Idag ska det påskpyntas lite och sen bär det av till den mystiska damen. :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Låter spännande med andlig healing :-)
Glad påsk på dig Jenny! :-D

Svar: Det var spännande. Glad påsk på dig med! :D

2013-03-28 kl. 12:48:11

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback