Befinner mig i mellanrummet

Mitt emellan två måsten. I mellanrummet trivs jag bäst. Där jag själv styr min tid.
Idag hade jag tur, trots röd dag slängde jag ett öga i brevlådan på väg in från löprunda. (7 km blev det. Mycket nöjd)

"Någon" måste missat att titta i den igår. För i min låda låg den här! :D
Började genast läsa och insåg rätt snabbt att jag förmodligen kommer drabbas av mardrömmar inom de närmaste.
Återkommer så fort jag läst ut den och berättar mer.
Nu önskar jag att mellanrummet var betydligt större. Men det kommer en kväll också.

Ca 60 sidor in i boken önskar jag redan att den borde filmatiseras. Vet dock inte om jag skulle våga se den. Någonting pyr...och jag befarar det värsta.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad spännande och läskigt! Jag läser aldrig läskiga böcker men den här ska jag självklart läsa.

2013-05-01 kl. 23:30:27

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback