Brainstorm istället för sömn?

Löprundan idag blev lite kortare än igår, mitt ena knä strejka. Jag som äntligen insett att jag måste lyssna på kroppen promenerade de sista kilometrarna.

Curry har haft en hemsk dag idag. Han blev sövd och det visade sig att han hade blod i urinet. (Vilket var precis vad jag trodde).
Provet är på odling och svar får vi i morgon. På väg hem kräktes han av dosen han fått. :/
Stackarn. Hela eftermiddagen och kvällen har gått åt till att hålla ett vakande öga på honom. Nu börjar han piggna på sig.

Har nästan inte fått någonting gjort med mitt manus idag och Martrådar har jag inte hunnit öppna.
Hoppas på några bra lästimmar i morgon, både i mitt manus och i Martrådar.

Tror ni jag kommer kunna sova i natt? Det tror inte jag. För slutet ska skrivas om och jag funderar, funderar och funderar på just det. Hur ska min bok sluta? Ska skriva slutet i morgon. Så ljög lär brainstorma i natt.

Just det! Skulle ju lägga it en bild på en blomma jag fotade för två veckor sedan. Här kommer den!
Och en bild på Meja som vilar med Curry efter vi kom hem.
Må gott!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Stackars Curry! Hoppas att han snart mår helt bra igen. Lycka till med att skriva slutet och hoppas att du får sova lite i alla fall. : )

Svar: Curry mår bättre, lite medicin och specialfoder gjorde susen. :D Tack, jag kämpar vidare med slutet.

2013-05-02 kl. 23:34:18

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se
Postat av: Fia Filur

Hoppas du får till ett riktigt bra slut! Slutet är viktigt så det tål att tänkas på!

Svar: Jag ger mig inte förens det sitter. ;)

2013-05-03 kl. 00:26:17

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Mia Skrifver

Stackars hund men han har ju bra sällskap.

Man ska ta slutet på allvar. Men skriv en variant och sen funderar du ut ifall det finns fler sätt att sluta på. Leta dig fram till rätt slut. Lycka till!

Svar: Ja, jag tänker så jag går sönder. ;)

2013-05-03 kl. 08:09:35

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Carola

Skönt för Curry att ha fina Meja vid sin sida. Slut tål att grubblas på - ibland länge. Jobbigt länge. Du löser det säkert när du minst anar det. Själv väntar jag otåligt på Martrådar som du vet :).

Svar: Nu mår Curry mycket bättre, lite medicin och rätt foder. :) Den som väntar på någonting gott... Ang slutet så ligger det och pyr i min hjärna. Men nu är det helg och då finns det inte mycket tid till att skriva eller ens fundera.

2013-05-03 kl. 21:56:25

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback