Det går bra nu

Idag har jag redigerat för två dagar. Inser att jag faktiskt kommer ha en del tid även i eftermiddag. :D
Här om dagen skrev jag att jag skulle redigera tills ögonen blöder och det gör mitt ena öga nu. Trots att jag varvat med mina läsglasögon är höger öga illrött.
Ögat vill lägga ner för idag, men det vill inte jag.
Det är viktigt att man passar på när man har flyt och det har jag just nu.
 
Så jag kör på ett tag till. Snart kommer barnen och då får jag lägga ner i alla fall.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Gott med redigeringsflyt! Stackars ditt öga, men håller med om att det gäller att passa på när det flyter. Vissa dagar känns det som att det står helt still!

Svar: Ja, verkligen. Stilla dagar är pest, för då kryper det dåliga samvetet under huden. Gillar när det går snabbt framåt, för då känns det som att man snart ska kunna skicka in.:D

2013-05-23 kl. 19:15:08

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Anneli

Det är så härligt med flow.

Svar: :D Ja, verkligen!

2013-05-23 kl. 22:54:39

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback