En dag i dimma

Hela den här dagen har gått i dimma. Låg vaken i natt och har liksom inte vaknat till liv på hela dagen. Autopiloten har skött allt. Eftersom jag varit så trött hela tiden har jag suttit med en bok i handen men inte förmått mig att öppna den. Tyvärr, eftersom jag egentligen haft tid, då jag inte orkat göra någonting annat.
Fast hade jag öppnat boken hade jag somnat och det ville jag inte. Skulle inte kännas rätt mot boken. ;)
 
Hur som helst så har vi haft skateboardträning idag och jag var med där, gjorde allt jag skulle och jag överlevde. Grillade till och med innan med vänner. Allt tack vare min autopilot.
Inom mig har jag längtat till nu, just precis nu. Ögonblicket innan jag kan gå och lägga mig igen.
 
Finns det någonting bättre än en skön säng med mjuka lakan och en fluffig kudde när man är trött?
 
God natt!

Kommentarer
Postat av: Kati

åh, en säng kan vara himmelskt när man är sådär trött. hoppas du får en skön nattsömn! :)
ps. lust att ses för en fika någon dag snart?

Svar: Självklart! Låter mysigt. Men du, du har inte möjlighet att hänga med ikväll på Books&dreams event 18-21 på Drottninggatan. Biljetter köper man från ticnet. Hojta till isåfall. Tänkte vara i stan till kl 17:00. Annars tar vi det en annan dag. :D

2013-05-12 kl. 23:07:50

URL: http://katarinapersson.com
Postat av: Fia Filur

Åh, det är jobbigt när man är så trött att man inte riktigt orkar ta sig för något! Själv tog jag en eftermiddagstupplur så nu är jag pigg på kvällen istället :)

Svar: Jag borde också gjort det, men min brorsdotter sminkade mig så fint, så jag ville inte förstöra det genom att gå och sova... ska man vara fin får man lida pin. ;)

2013-05-12 kl. 23:43:13

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Mia Skrifver

Hade också en trött dag igår. Men jag hade inte ens förstånd att gå i säng. Mer så där att jag önskade att någon burit iväg mig och lagt ner mig, sagt sov nu. Hoppas du vilat ut.

Svar: Ny dag nya tag. Ja, jag känner mig som ny. Apropå att resa så brukar det ta några dagar innan man är på banan igen när man kommer hem. :) Hoppas du också är piggare idag. ;)

2013-05-13 kl. 08:24:59

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback