Fastnade i tidningen

Gick upp 06:30 för att hinna redigera massor. Tänkte bara ta en kopp te och läsa Writer's Digest i morgonsolen.
Plötsligt är klockan snart 9:00 och här sitter jag och läser om fluffiga marshmallows dialoger.

Faktum är att det är första gången jag läser den här underbara tidningen. Här har Skriva en hel del att lära. ;)
Jag vet att flera av er redan läser den och jag hoppas att ni som inte gör det köper ett ex.
Ni kommer inte ångra er.

Nä, nu måste jag släppa den och hämta datorn.

Må gott!


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Har övervägt att prenumerara på den. För den är lite svår att få tag på tycker jag.

Svar: Som jag precis skrev till Kati så mailade jag en svensk tidning och bad dem ordna ett sammarbete med WD så att vi kan få den på svenska och mer utbrett i vår handel här. Fick mycket fin och positiv respons tillbaka på det! :D Så vi får se om ett tag om det blir så! Kanske kan Finland köpa in dem sen också. ;)

2013-05-15 kl. 11:39:04

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Kati

Håller helt med. WD är WAY beyond Skriva. De spelar inte ens i samma liga. WD är elitserien medan skriva är division 4, eller så. och det senaste numret var underbart.

Svar: Nu har jag mailat en tidning här i Sverige och bett dem ordna ett sammarbete med WD för att vi ska få den på svenska här hemma. Fick mycket positiv respons på förslaget till tidningen. :D Så inom en snar framtid kanske vi har det!

2013-05-15 kl. 12:01:45

URL: http://katarinapersson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback