Godmorgon bloggen!

Time flyes. Satte mig kl 07:00. Mycket nöjd och tänkte att nu kör vi. Men så kom det lite mailande emellan och nu är kl 09:00. Häpp! Var tar tiden vägen?
Så fort jag är klar med blogginlägget kommer jag kliva in i min manusvärld och stanna där länge. I går bestämde jag mig för att försöka förekomma min egen deadline. :D
Här blir min arbetsplats idag.
Ni vet ju att jag gillar pennor. Köpte en sån här gammal hederlig med nya färger. Den är jättekul att redigera med. Rosa,limegrön, lila och turkos.
Idag blir det rosa.
Fin va! Allt för att variera ganska enformiga dagar. ;) (som jag för övrigt älskar)
Ha en härlig dag. Nu måste jag jobba!

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Duktiga du. Jag slarvar omkring. Fortfarande. Men förr eller senare. Kanske.

Svar: Mia. Gå och sätt dig nu... gå direkt och sätt dig utan att passera gå. ;)

2013-05-28 kl. 10:02:53

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Charlotte C

Åååh, jag älskar de där pännorna! Anväder dem både i jobbet och när jag skriver. Var hittde du de där roliga färgerna? Precis vad jag behöver ju för att göra mitt redigerande lite roligare!!!

Svar: Välkommen till min blogg! Visst är det kul med färg! Köpte mina på Klackenbergs bokhandel. Finns förmodligen i alla bokhandlar. ;) Vad skriver du? Lycka till!

2013-05-28 kl. 10:08:28

URL: http://skribentskan.se
Postat av: Charlotte C

Tack för tipset! Jag ska försöka pallra mig till närmsta bokhandel omedelbart! :) Jag skriver ett ungdomsmanus med magiska inslag, tänk Cirkeln men utan häxor och mer norrland. :)

Svar: Coolt. Har inte läst Cirkeln men jag har hört mycket om den. :D

2013-05-28 kl. 20:42:20

URL: http://skribentskan.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback