Nu har jag räknat ut

Att jag måste redigera 17 sidor per dag för att hinna till deadline. Det kanske inte låter mycket, men det är det. Dessutom är det mycket tidskrävande.
Tänk er att man vänder och vrider på varje ord. Att man läser samma mening tre -fyra gånger för att få till det rätta flytet.
Det är inte så att alla meningar ska byggas om. Absolut inte. Inte ens nära på. Men de ska ändå läsas med eftertanke.
Imorgon blir det kvällsjobb för dagen går åt till annat. Mer om det i morgon.
Idag har jag ätit kirskål. Inte alls dumt. :)
Vad har ni gjort idag?

Kolla in Curry. Ser det inte galet skönt ut.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Den katten vet hur man njuter! :) Lycka till med redigeringen!

Svar: Visst gör han och jag njuter av att se honom. Win- Win. Tack, ikväll ska jag redigera. Nu ska jag till stan på Book of hope.

2013-05-21 kl. 22:32:48

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se
Postat av: Mia Skrifver

Curry skulle fungera utmärkt som dammvippa under soffor och sånt. Vet Curry om det? Hade en sån där halvlånghåring en gång i tiden, den var en fantastisk under-soffor-putsnings-maskin. Lycka till med redigeringen!

Svar: Det tror du, han släpper så mycket hår just nu, så det är han som är dammtussen i vårt hus. ;)Ikväll blir det redigering, idag blir det Book of hope! :D

2013-05-22 kl. 07:17:24

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback