Tomorrow it is

Yes! Äntligen är det dags för 1-årsdagen av vår skatepark. JÄTTEFINA prispaket kom idag från våra underbara sponsorer. Junkyard, Sweet och Hollywood. Choklad från Lindt kom för några dagar sen.
Barnen och ungdomarna kommer bli såååå glada när de får se alla fina priser.
SMHI lovar uppehåll och jag hoppas verkligen att de har rätt.
(Vid regn måste vi ställa in).

I morgon ska jag hämta 200 beställda bullar och festisar.
Sen ska jag rigga parken med bord och banderoller.
Tävlingarna kommer avlösa varandra och priserna kommer hagla. Vi hoppas på stor publik som gärna picknickar med oss och grillar.
Under kvällen kommer vi ha chokladregn av finaste choklad från Lindt!
Välkomna alla som vill och kan.

Dessa kan man vinna i morgon!
Och mycket, mycket annat. Rena julafton idag när jag öppnade paketen.


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Hare kul! Och jag håller tummarna för att vädret sköter sig.

Svar: Tack! Det behövs. Bland väder just nu... vågar inte kolla prognosen för em. :S

2013-05-24 kl. 07:09:38

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback