Tystnad - Tagning

Tystnad - Redigering. Jag behöver ha det tyst när jag jobbar. Då får jag massor gjort. Har haft en riktigt bra arbetsdag och jag har kommit lång. Tror bestämt att jag håller min deadline.
Hoppas givetvis på en lika bra dag i morgon.
 
Lånar den här från Anneli Stålberg, just för att den säger allt om att man vill jobba ostört.
 
 
Det blev en lång kvällspromenad med Camilla trots regnet. Jätteskönt att komma ut. Sen har jag börjat på Solviken. :) Gillar att öppna första sidan i en helt ny bok.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är en bra text :) Hoppas att du får arbetsro.

Svar: Tack! Ja, de är så bra. :D

2013-05-28 kl. 00:34:45

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se
Postat av: Mia Skrifver

Ah. Gillar den där texten. Vill ha nåra t-shirts med såna där texter...

Svar: Samma här. T-shirt, mugg you name it. Den är sååå bra! :D

2013-05-28 kl. 08:21:57

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback