ursäkta språket tidigare idag

Men ibland blixtrar det bara. Det var hur som helst skönt med en urladdning. Trots den skakas jag fortfarande inombords av hur urbota dum stenen var mot min bil.

Vad gjorde den där mitt i vägen när jag kom åkande?
Det har jag faktiskt ett enkelt svar på. Just på den körsträcka är det ett vägarbete samt ett brobygge. De åker stora maskiner fram och tillbaka där och antagligen har någon av de tappat just den här helv&%//.. jäv/¤¤&(... stenen där.

Jag återvände till brottsplatsen ( typ 10 meter bort) till fots medan jag väntade på bogsering. Här kommer bildbeviset på den lilla jäv%¤%¤%¤&.
Det som stör mig mest är att det är så galet tråkiga pengar som går åt till att fixa detta. Att bilen är paj är inte hela världen. Man kan ju åka kommunalt om det krisar.
Nu står bilen och skäms i carporten och jag sitter i soffan och stör mig på stenen.
Puts väck- Oljefläck!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad trist! Men tur att det bara var bilen som blev skadad.

Svar: Ja, det håller jag med om. Så tråkigt och framförallt onödigt. :/

2013-05-29 kl. 00:33:22

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback