Bloggandet som kom av sig

Efter Bokmässan har jag inte fått in rutinen på att blogga runt på vänners bloggar. När jag var där läste jag andras bloggar från mobilen och kunde sällan skriva inlägg på deras sidor.
Detta har gjort att jag liksom mest läser utan att kommentera. :O
Det stämmer inte överrens med min egen tanke om just bloggandet. Jag brukar alltid lämna ett litet avtryck så bloggaren vet att jag varit och hälsat på. Eftersom jag själv tycker det är otroligt kul när någon tagit sig tid att skriva någon rad till mig.
Måste få in rutinen igen. Saknar den. :/
 
Nu ska jag snart åka till stan på mitt första möte med ett förlag. :D Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Oh, vad spännande! Hoppas mötet går riktigt bra. Men hur det än går så är det ju otroligt roligt att du har fått komma på ett möte. Det är ju en upplevelse i sig :)

Svar: Ja, det var det verkligen. Ska blogga om det sen. :D

2013-10-22 kl. 11:10:04

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Maria

Nämen...nu måste jag ju få veta hur det har gått idag, sååå nyfiken!!!

Svar: Tänkte blogga om det. ;) inlägg kommer under kvällen.

2013-10-22 kl. 19:01:32

URL: http://edgrenskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback