I väntan på Babel

Kan jag berätta att jag idag har shoppat vinterjackor, termobyxor och skor till barnen. Så skönt när alla är nöjda och glada för sina nya vinterkläder. 
Nu kan vi luta oss tillbaka och invänta snöstormarna. 
Hörde dock att våren är på väg tillbaka. 

På lördag ska vår gata ha loppis. Gissa om jag måste gå igenom vad som ska säljas. Har verkligen ingen idé om vad vi kan tänkas hitta på, men något ska jag nog kunna skrapa ihop. 

Vad köper ni helst på loppis? 
Har massor av gamla böcker, men de brukar inte sälja särskilt bra. 
Får väl plocka igenom köksskåpen... 

Sprang förbi den här i bokhandeln. Känner tre av dessa. ;)





Kommentarer
Postat av: Anneli

Härligt när vinterkläderna är inköpta, jag har inte kollat upp våra ännu. Det är en häftig känsla när man inser att man faktiskt känner en massa författare. Snart är vi också där! :)

Svar: Det är skönt när det är klart. Visst är det kul att vara en del av karusellen. Snart är vi där. :)

2013-10-06 kl. 23:28:16

URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se/
Postat av: Mia Skrifver

Påminner mig själv om att borde ägna vinterkläderna lite tid. Suck. SKulle helst hoppa över vintern helt och hållet och inte bry mig om vinterkläder alls. Men frysa vill jag ju inte heller.

Svar: Visst är det ett gissel. Trista pengar också. Men man måste ju. Jag ska rensa i min garderob idag. Not so funny det heller.

2013-10-07 kl. 11:30:29

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback