Fallna blommor

 
I natt har Chili roat sig med att leka med mina orchidéer. Hittade den här på golvet i morse. :(
 
Har grym värk i kroppen idag. Medicin kommer att intas för det är mingel ikväll. Skrivarmingel i stan. Strax innan ska jag och Kati käka något.
Ska bli kul, önskar dock att min sprängade huvudvärk ska försvinna, likaså värken i kroppen.
Har jobbat med manuset hela förmiddagen. Barnen kom precis hem, så jag ska köpa tjänsten rygg och nackmassage. Det brukar de ställa upp på. 1kr/minuten. :D
 
Mer om kvällens mingel i morgon. Jag kan säga att det är många författare som ska berätta om sitt skrivande, publiken får ställa frågor. Och jag får träffa författaren och vännen Birgitta Backlund, som jag gick filmmanuskurs tillsammans med. Ska bli sååå kul.
Ska dessutom köpa Dag Öhrlunds bok i konsten att skriva och sälja sin bok. Har ni läst den?
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken härlig kväll! Hoppas att värken gick över! Jag köpte Dags bok för några månader sedan...

Svar: Tack. Det gick så där med värken. Men jag hade superdunder trevligt. :D

2013-09-17 kl. 18:44:11

URL: http://medankaffetkallnar.wordpress.com
Postat av: Fia Filur

Hoppas ni får en bra kväll. Har inte läst boken men skulle vilja göra det.

Svar: En toppen kväll. Verkligen. Det enda felet var att den var för kort.(3½ tim)

2013-09-17 kl. 20:34:45

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Anneli

Åh, jag önskar jag hade kunnat vara där. Hoppas att ni hade det riktigt trevligt. Jag har läst Dans bok och gillar den jättemycket.

Svar: Det var jättetrevligt. Berättar mer i morgon. :D Kul att du gillade boken. Jag började på den på tåget hem. Hoppade dock direkt till kapitel 7. Ska läsa om skrivprocessen framöver.

2013-09-17 kl. 23:10:16

URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback