Hur tänkte jag nu?

... Inte alls!
 
Förnyade en annons på blocket. So far so good. MEN jag glömde den lilla detaljen att jag för tillfället inte har det telefonnumret. Bra jobbat eller hur. Inte konstigt om ingen ringer. :/
 
Jobbade massor med manuset igår. Nu går det framåt i rasande fart. Jag fortsätter att klippa, klistra, rensa, spara, kasta, byta. Ser fram emot att sätta mig och läsa igenom allt från första till sista sidan. Men än är det ett tag dit.
 
Till er som ska på Ebbas fest ikväll. Hoppas ni får det härligt. Själv tackade jag nej, eftersom jag har ett jobb att sköta. Glömde dock den lilla detaljen att jag inte jobbar om det blir regn här ute på landet.
Så vem vet, jag kanske dyker upp som gubben i lådan. ;)
 
Må gott! 
 
Btw här är annonsen om någon är sugen. Stl 41,5 (använda 2ggr) Nyskick. Pris: 450:- (nypris 699:-)
 
En till liten detalj, OM någon mailat mig på min zira mail (smyckesmailen, delade ut visitkort här om dagen) så kommer jag inte åt den för tillfället, det har hänt något med inställningarna. Så kontakta mig här.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Hurra för manusjobb som framskrider med fart!

2013-09-11 kl. 15:34:02

URL: http://skrifva.blogspot.fi
Postat av: Heléne (Bokglam)

Ja, bra jobbat! Längtar också väääääldigt mycket till jag kan läsa genom mitt manus rakt igenom.

2013-09-11 kl. 21:53:13

URL: http://bokglam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback