Lever farligt!

Eftersom två av mina karaktärer spelar black ops2, var jag tvungen att lämna datorn en stund för att konferera om vad som egentligen sägs under spelets gång. 
Vet ni vad jag glömde?
Den lilla detaljen att låsa datorn. När jag efter ett par minuter återkommer till den har Chili (kattunge) klivit fram och tillbaka över tangentbordet och skrivit flera meningar. Ungefär så här:
,,,,,,,....harjakytaivnms-,cohkf  slvjf888888888888qqqrrr
 
Mitt hjärta höll på att stanna. Herre jisses. Jag har en deadline! Hur kunde jag vara såååå klantig att gå ifrån datorn utan att låsa den?
Hur som helst. Tur att ångra knappen finns. Efter ett helt gäng "ångra", så var texten sig lik. Phu!
 
Så, vad lärde jag mig? Att ALDRIG gå ifrån datorn utan att låsa den så klart! 
 
Vad katten gjorde på bordet? Det kan man verkligen undra.
Tur att han inte klev på DELETE. Jag ryser i hela kroppen när jag tänker på det.
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lisa

Ja, delete hade helt klart varit värre, men även det hade du kunnat ångra. Såvida inte misse även lyckats spara sitt "verk" :)

Svar: Just det. Så långt tänkte jag inte. Jag blev mest iskall. :)

2013-09-16 kl. 10:39:39

URL: http://dezmin.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Det där har jag också lärt mig, just så där. Numera har jag en deal med djuren, att de kan gå bakom datorn. Och av nån märklig anledning så gör de det. Med min dator. Det är värre med alla andras i familjen. De har inte utverkat några katt-deals.

Svar: Låter praktiskt. Ska också höra en deal med dem. Tack för tipset. :)

2013-09-16 kl. 12:58:26

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Fia Filur

Oh, lurigt! Tur det gick bra! Jag brukar bara fälla ihop locket och gå därifrån, men det har hänt att en klåfingrig unge varit där och lyft på locket ...

Svar: Ja, ibland behöver man hänglås. ;)

2013-09-16 kl. 17:25:57

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback