Ofrivillig terapi - Varning!

Får ni ögon i nacken när ni känner er iakttagna? Vill passa på att varna för en läskig bild.
 
 
Det får jag. Jag har en högst otrevlig gäst på mitt utomhuskontor. Han är ca 4-5 cm lång och nästan lika bred. Håll i hatten. Här kommer en bild på den objudne gästen. Ni kan ju tänka er att jag har svårt att koncentrera mig på mitt manus. Trots det har jag fått mycket gjort idag. Lägg märke till den ludna kroppen! 
 
Någon som vet vad det är för sort? Får en känsla av att den är giftig....HUA! Vågar knappt skriva på tangentbordet när bilden är så nära. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kati

men huuu, den ser ju inte ens ut som en spindel man borde kunna hitta i sverige!!! :o Gaaah! kolla in giftgadden på rumpan! *ryser*

Svar: Nä du, så nära vågar jag inte titta på den. :S. HATAR SPINDLAR!!

2013-09-07 kl. 00:57:41

URL: http://katarinapersson.com
Postat av: Fia Filur

Men gud! Den är ju GIGANTISK!!!

2013-09-07 kl. 10:23:57

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback