Pengarna brinner!

En telefon är trots allt bara en telefon. Visst... innehållet är privat och känsligt, det är givetvis det värsta. Men det kunde varit värre. Tänk om min dator kraschade och mina manus gick upp i rök. Flera års arbete. Det hade knäckt mig totalt. Då hade jag nog suttit och spelat på läppen vid det här laget.
 
En telefon är egentligen bara en extra utgift. Visserligen ingen liten utgift som man bara hostar upp hur som helst. Once a iphone always a iphone. Så ny lär det bli, inom det närmaste. Får väl helt enkelt skita i bokmässan i år och lägga pengarna på en ny lur.
 
Life is a bitch some times. Btw det verkar vara vår vecka den här veckan. Stefan blev av med sin racercykel på firman i måndags (ca 8000:-). Pengarna brinner!
 
Känslan av att någon var så nära att de kunde öppna min väska och sno min telefon är nog värst. För jag märkte inte ens att någon var så nära mig. Antagligen är man så van att alltid trängas med folk, att man inte reagerar.
 
I morgon är en annan dag och tur är väl det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Nä, men vilken förbannad otur ni har!! Inte kul när prylarna bara försvinner på det där sättet!

Svar: Nä, men visst är det så, att allt kommer på en gång. Tur ändå att det är glest mellan gångerna.

2013-09-08 kl. 22:44:30

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Frida

Mejla dina manus till dig själv! Och kanske skaffa en extern hårddisk att spara datorns innehåll på då och då? Fy sjutton om alla skulle försvinna, det verkar som om du haft otur så det räcker ändå. / Frida

Svar: Ja, det är nog hög tid att göra det. Tack för tipset. :D Välkommen till min blogg!

2013-09-08 kl. 23:11:50

URL: http://manuskt.wordpress.com/
Postat av: Frida

Tack :-)

Svar: :D

2013-09-09 kl. 23:15:20

URL: http://manuskt.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback